niedziela, 11 grudnia 2011

Kalendarze

Jak zapewne wiadomo, reklama przybiera w dzisiejszych czasach najrozmaitsze formy – od zwykłych ulotek po wielkie tablice wywieszane na ścianach budynków. Jeżeli „uderzymy” w szeroko pojmowaną reklamę możemy liczyć na skuteczne pozyskiwania nowych odbiorców w wielu dziedzinach i środowiskach. 

Mamy miesiąc grudzień. Kończy się stary a zacznie nowy rok a wraz z nim nowe plany, zamierzenia, cele... gdzieś to trzeba zapisywać;P i tutaj właśnie na scenę "wkraczają" kalendarze!
Jest to naprawdę przydatna rzecz - zwłaszcza jak ma się trochy tych spraw na głowie:)

Poza tym w kwestii reklamy także stanowią one bardzo korzystną formę nośnika reklamowego.
Skuteczna o tyle, iż jest to rzecz, którą większość z nas ma na co dzień przy sobie. Kalendarze wykorzystywane są do zapisywania zarówno ważnych jak i tych mniej istotnych wydarzeń, co automatycznie sprawia, iż za każdym razem otwierając go dokładnie widzimy co znajduje się na okładce czy też na pierwszej stronie – i tu właśnie jest „szerokie pole do popisu” dla firmy, która posiada w swojej ofercie takowe gadżety.
Forma reklamy na froncie oczywiście może być najróżniejsza. Może być to wyłącznie logo danego przedsiębiorstwa (co przyczyni się do zapamiętania nazwy firmy przez klienta) lub też okładka autorska – czyli cała zewnętrzna otoczka całkowicie wykonana pod konkretną działalność jaką zajmuje się dana firma. Mogą być to zdjęcia, hasła, dane, które chcemy w formie skróconej (ale nie przesadzonej) przybliżyć naszemu odbiorcy. Posiadacz takiego kalendarza za każdym razem, gdy będzie chciał skorzystać z niego będzie miał bezpośredni kontakt z tymi informacjami.
Możliwe jest również wykonanie wklejki wewnętrznej w kalendarzu (pierwsza strona zadrukowana jedno lub dwustronnie bardziej szczegółowymi informacjami, które nie sprawdziłyby się na okładce). Dodatkowe informacje zawsze są przydatne, natomiast należy pamiętać aby nie przesadzić zbytnio z nawałem tekstu, gdyż może to odnieść odwrotny efekt od oczekiwanego.
Kalendarze stanowią o tyle skuteczną formę reklamy, o ile nie spełniają one wyłącznie funkcji informacyjnej, ale przede wszystkim są one użyteczne dla klientów – kalendarze przecież przydają się wszystkim.
Oczywiście gadżet ten przyniesie najlepszą skuteczność, gdy ofiarujemy go klientom w odpowiedniej porze – mianowicie pod koniec roku. Po co komu kalendarz na dany rok kiedy już trwa kilka miesięcy.
Warto więc zainwestować w taką formę przekazu reklamowego, gdyż zapewni to kojarzenie danej firmy z konkretną marką, bądź produktem. Począwszy od zwykłego, tłoczonego loga, kończąc na okładce w kolorystyce danej firmy jest to forma, która na pewno przybliży dane przedsiębiorstwo do klienta, gdyż przez cały rok, dzień w dzień będzie nieodłączną częścią jego pracy czy też prywatnego życia.

No cóż, dlatego też serdecznie polecam każdemu do nabycia, bądź też zainwestowania w kalendarz:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz