Kolejną formą reklamy, w pewnym
sensie użyteczną, stanowi odzież reklamowa. Może być stosowana
do identyfikacji konkretnej grupy ludzi jako „ekipa” danej firmy
bądź też jako zwykły podarunek, w którym każdy prezes ma
nadzieje, będzie chodził potencjalny klient automatycznie
reklamując jego firmę w danym środowisku.
Należy jednak pamiętać iż nie
wystarczy wyłącznie do zakupu produktu dołączyć powiedzmy polo z
logo firmy mając nadzieje, iż konkretny odbiorca pierwsze co zrobi
po powrocie do domu to wskoczy w nie i będzie „paradował” wśród
sąsiadów pokazując jaką to świetną koszulkę dostał „gratis”.
Rzeczywistość bywa jednak całkowicie inna.
Kliencie coraz bardziej stali się
świadomi tego, co kupują i czego oczekują. Wiele firm stosuje się
do zasady - „im większe, tym lepsze”. Nie zawsze jednak ma to
odwzorowanie w rzeczywistości.
Oczywiście odzież reklamowa jest jak
najbardziej skuteczną formą przekazu, lecz należy pamiętać że
nie należy podejść do tego tematu pobłażliwie.
Większość społeczeństwa ma coraz
to wyższe wymagania odnośnie jakości produktów, które nabywają.
Dlatego też warto, zaciekawić – w pewien sposób przyciągnąć i
zachęcić odbiorce do założenia właśnie naszej koszulki. Jak?
Bardzo proste! Jeżeli dany pracodawca stawia na gabaryty to należy
pamiętać aby nie wyszywać wielkiego loga na plecach w jaskrawych
kolorach lecz sprytnie wkomponować znak identyfikacji wizualnej w
jakąś ciekawą grafikę większych rozmiarów.
Równie istotnym elementem jest jakość
danego produktu. Wiadomo, iż inwestorzy nie chcą wydawać kroci na
zwykłą polówkę, lecz nie powinno się to wiązać automatycznie z
najniższą z możliwych. Wiadomo że odzieży reklamowej nie
zakładamy na ważniejsze okazje, lecz jeżeli jest ona przyjemna do
użytkowania możemy być pewni iż nie zostanie ona tylko użyta do
wymiany kół.
Pamiętamy również, iż wiele firm
zapewnia swoim pracownikom konkretną linię ubrań powiązanych z
kolorystyką danych przedsiębiorstw. W tym aspekcie także należy
zwrócić uwagę na jakość, gdyż mimo iż w wielu firmach jest to
wymóg aby takową nosić, to nie jest zabronione zasłaniać jej
inną np. bluzą – dlatego warto zwrócić choć trochę swojej
uwagi na projekt takiego „uniformu”, który jeżeli nie będzie
zwykłą, „drapiącą” bluzką z małym poszarpanym logiem na
pewno będzie z ochotą i przyjemnością noszony przez naszych
pracowników.
Ogólnie podsumowując odzież
reklamowa jest jak najbardziej skuteczną formą reklamy, gdyż
odpowiednio przemyślana i wykonana pozwoli dotrzeć z naszą marką
w najróżniejsze środowiska – nawet począwszy od zwykłych
garaży kończąc na supermarketach, w których powiedzmy „za
darmo” zapewniamy sobie mobilną reklamę wśród tłumu innych
„nośników” w zwykłych ubraniach. Dlatego pamiętajmy – warto
się wyróżniać ale w wygodny sposób:)
Jakby nie było odzież reklamowa jest jednym z bardzo dobrych elementów gadżetów reklamowych. Ja osobiście lubię bardzo używać systemów reklamowych od https://adlove.pl/pl/ gdyż dla mnie na ten moment najbardziej liczy się jakość samych systemów reklamowych, gdyż to one świadczą o naszym podejściu do klienta.
OdpowiedzUsuń