poniedziałek, 9 stycznia 2012

Odzież reklamować – jaka najskuteczniejsza?


Kolejną formą reklamy, w pewnym sensie użyteczną, stanowi odzież reklamowa. Może być stosowana do identyfikacji konkretnej grupy ludzi jako „ekipa” danej firmy bądź też jako zwykły podarunek, w którym każdy prezes ma nadzieje, będzie chodził potencjalny klient automatycznie reklamując jego firmę w danym środowisku.
Należy jednak pamiętać iż nie wystarczy wyłącznie do zakupu produktu dołączyć powiedzmy polo z logo firmy mając nadzieje, iż konkretny odbiorca pierwsze co zrobi po powrocie do domu to wskoczy w nie i będzie „paradował” wśród sąsiadów pokazując jaką to świetną koszulkę dostał „gratis”. Rzeczywistość bywa jednak całkowicie inna.
Kliencie coraz bardziej stali się świadomi tego, co kupują i czego oczekują. Wiele firm stosuje się do zasady - „im większe, tym lepsze”. Nie zawsze jednak ma to odwzorowanie w rzeczywistości.
Oczywiście odzież reklamowa jest jak najbardziej skuteczną formą przekazu, lecz należy pamiętać że nie należy podejść do tego tematu pobłażliwie.
Większość społeczeństwa ma coraz to wyższe wymagania odnośnie jakości produktów, które nabywają. Dlatego też warto, zaciekawić – w pewien sposób przyciągnąć i zachęcić odbiorce do założenia właśnie naszej koszulki. Jak? Bardzo proste! Jeżeli dany pracodawca stawia na gabaryty to należy pamiętać aby nie wyszywać wielkiego loga na plecach w jaskrawych kolorach lecz sprytnie wkomponować znak identyfikacji wizualnej w jakąś ciekawą grafikę większych rozmiarów.
Równie istotnym elementem jest jakość danego produktu. Wiadomo, iż inwestorzy nie chcą wydawać kroci na zwykłą polówkę, lecz nie powinno się to wiązać automatycznie z najniższą z możliwych. Wiadomo że odzieży reklamowej nie zakładamy na ważniejsze okazje, lecz jeżeli jest ona przyjemna do użytkowania możemy być pewni iż nie zostanie ona tylko użyta do wymiany kół.
Pamiętamy również, iż wiele firm zapewnia swoim pracownikom konkretną linię ubrań powiązanych z kolorystyką danych przedsiębiorstw. W tym aspekcie także należy zwrócić uwagę na jakość, gdyż mimo iż w wielu firmach jest to wymóg aby takową nosić, to nie jest zabronione zasłaniać jej inną np. bluzą – dlatego warto zwrócić choć trochę swojej uwagi na projekt takiego „uniformu”, który jeżeli nie będzie zwykłą, „drapiącą” bluzką z małym poszarpanym logiem na pewno będzie z ochotą i przyjemnością noszony przez naszych pracowników.
Ogólnie podsumowując odzież reklamowa jest jak najbardziej skuteczną formą reklamy, gdyż odpowiednio przemyślana i wykonana pozwoli dotrzeć z naszą marką w najróżniejsze środowiska – nawet począwszy od zwykłych garaży kończąc na supermarketach, w których powiedzmy „za darmo” zapewniamy sobie mobilną reklamę wśród tłumu innych „nośników” w zwykłych ubraniach. Dlatego pamiętajmy – warto się wyróżniać ale w wygodny sposób:)

1 komentarz:

  1. Jakby nie było odzież reklamowa jest jednym z bardzo dobrych elementów gadżetów reklamowych. Ja osobiście lubię bardzo używać systemów reklamowych od https://adlove.pl/pl/ gdyż dla mnie na ten moment najbardziej liczy się jakość samych systemów reklamowych, gdyż to one świadczą o naszym podejściu do klienta.

    OdpowiedzUsuń